
Fulfillment z dostawą
do Niemiec w 24H

Faktura kosztowa
na 100% wartości
obsługi

Możliwość współpracy z
własnym kurierem

Zarządzanie
magazynem online

Logistyka
e-commerce
- Nasze nowoczesne magazyny czekają na Twój towar
Nowoczesne magazyny e-commerce w pełni przystosowane do przechowywania Twojego towaru i obsługi procesów jakimi jest logistyka e-commerce, zlokalizowane są w Zielonej Górze - niecałe 50 km od zachodniej granicy kraju.
Logistyka na rynki całej Unii Europejskiej i wiele opcji dostaw do Polski. Dostawa zamówienia na drugi dzień w Polsce i w Niemczech.
Masz pytanie dotyczące fulfillmentu? Zadzwoń!
+48 885 500 342
Korzyści z fulfillmentu e-commerce

Dostawy zamówień do Klienta w Niemczech na następny dzień roboczy - do Polski i Niemiec

Obsługa zwrotów e-sklepów wg. potrzeb – pełna lub częściowa, obsługa potrzeb zgodnie z Twoimi wytycznymi

Procesy niestandardowe dla e-commerce, kontrola jakości, personalizacja zamówień, konfiguracja urządzeń

Elastyczność – możemy dowolnie ustalać warunki techniczne i rozliczeniowe, a także zakres obsługi produktów
Co da Ci outsourcing logistyki e-commerce?
Zamówienia z obsługiwanych przez nas sklepów internetowych realizowane są zgodnie z autorskim procesem kompletacji towarów, którego główną zaletą jest kilkukrotna kontrola jakości wysyłanego towaru. Towar sprawdzany jest na różnych etapach, zanim zostanie zapakowany i wysłany jako zamówienie dla klienta. Logistyka e-commerce w naszym magazynie została zaprojektowana z uwzględnieniem specyfiki zamówień e- sklepów. Uwzględniliśmy wąskie gardła procesu logistycznego i gorące okresy sprzedaży internetowej, które są wyzwaniem dla logistyki sklepów internetowych i wprowadziliśmy systemowe rozwiązania wspierające obsługę w tych okresach. Dbamy też o kwestie formalne, ułatwiając klientom realizację obowiązków prawnych, m.in. wynikających z niemieckiej ustawy Verpack-G - czytaj więcej, a także podpowiadamy, jak wejść na niemiecki e-bay.
Wiemy, że logistyka e-commerce jest tak samo ważna dla małego sklepu, jak dla dużego centrum w dystrybucyjnego. Na końcu zawsze znajduje się klient i jego zadowolenie jest głównym celem, dlatego Twoje zamówienia są w centrum naszej uwagi.

Masz pytanie? Napisz do nas!
Korzystaj z naszego doświadczenia w logistyce e-commerce!
Logistyka sklepu internetowego u nas - 12 korzyści z outsourcingu logistyki dla Ciebie:
Stały monitoring i system zabezpieczeń chroniący asortyment Twojego e-sklepu
- w naszym magazynie towar jest ubezpieczony.
Doskonała lokalizacja przy zachodniej granicy, pozwalająca na szybką obsługę klientów w Unii Europejskiej i dostawy do zagranicznych klientów nawet w 24 h.
Nowoczesny, stale rozwijany autorski system zarządzania logistyką dla e-commerce, który dostarcza cenne dane statystyczne.
Kompleksowa obsługa kurierska Twojego sklepu internetowego, możliwość korzystania z własnych umów z kurierami krajowymi.
Niemiecki adres nadawczy i niemiecki adres do zwrotów, z którego możesz korzystać i podawać go swoim klientom.
Wsparcie w komunikacji z zagranicznymi usługodawcami, w tym pomoc w prowadzeniu reklamacji.
Wsparcie w całym procesie logistycznym - także w organizacji dostawy na magazyn, kontroli jakości, obsłudze zwrotów i wielu innych procesach logistycznych.
Niemieckie etykiety kurierskie dla zamówień wysyłanych do Unii Europejskiej.
Nowa infrastruktura magazynowa, zapewniająca właściwe parametry magazynowania towarów różnego rodzaju.
Pełna anonimowość kraju nadawcy przesyłki z zamówieniem - szczególnie przydatna podczas sprzedaży pod zagraniczną marką.
Automatyczna realizacja zleceń po integracji systemu magazynowego z Twoim e-sklepem.
Fulfillment na rynki całej Unii Europejskiej, do Polski i Niemiec dostawa przesyłki w 24h.

Nowa lokalizacja Twojego e-sklepu
Krótkoterminowy i długoterminowy wynajem powierzchni magazynowej. Magazyn jest ogrzewany, monitorowany, z pełną elektroniczną kontrolą dostępu. Kompleks chroniony całodobowo i ubezpieczony.
Etykietowanie, kompletację i pakowanie zamówień - Realizujemy zlecenia z użyciem nowoczesnej infrastruktury, co uniemożliwia popełnienie błędu (zły produkt, zła ilość) i znacząco przyspiesza proces. Stosujemy różnorodne metody kompletacji, w zależności od specyfiki zamówień, dzięki czemu realizacja natłoku zleceń w okresach zwiększonej sprzedaży nie stanowi dla nas problemu. Obsługę zwrotów i reklamacji oraz kontrolę jakości wysyłek - Na życzenie przyjmujemy reklamacje, zamówienia niedostarczone i anulowane. Sprawdzamy przydatność produktów do ponownej wysyłki – zgodnie z ustalonymi wytycznymi. Niesprawne produkty odsyłamy do Państwa lub utylizujemy wg. dyspozycji. Przesyłki kurierskie, codzienny serwis liniowy do Niemiec własną flotą.
Elastyczny proces obsługi – powiedz nam czego potrzebujesz! Postaramy się znaleźć rozwiązanie.
Przesyłka zagraniczna – produkty zabronione i wykluczone z transportu
9 kwietnia 2021
Sprzedaż online – jak robić to dobrze?
31 marca 2021
Dostawa przesyłek zagranicznych w czasie pandemii
24 marca 2021
Sprzedaż online - jak zacząć?
10 marca 2021
Nowe regulacje prawne ważne dla e-commerce - działalności jednoosobowe od 2021 r. są objęte ochroną konsumencką.
11 lutego 2021
BDO dla e-commerce - Baza Danych o Odpadach
10 stycznia 2020