Case study: 4SWISS – zmiana MLM na e-commerce i 5x wzrost przychodów w pierwszym roku » EUROCOMMERCE

Sign In

Forgot password?

Do not have an account?

Create a free account

Zadzwoń do nas: +48 68 415 11 18

Blog & News

Case study: 4SWISS – zmiana MLM na e-commerce i 5x wzrost przychodów w pierwszym roku - In: blog

Lekcje z branży fulfillmentu. Kluczowe wnioski i przyszłe kierunki rozwoju

Kategoria : blog, ostatnio dodane Komentarze : 0 Autor : KMMF Data : 22 kwi 2024

Branża fulfillmentu stoi na progu znaczących zmian, kształtowanych przez oczekiwania konsumentów, dynamiczny rozwój technologii oraz ciągłe przekształcenia w globalnym handlu elektronicznym. Nie każda firma

Czytaj dalej...
Case study z obsługi fulfillmentu 4swiss przez EUROCOMMERCE
Kategoria : blog Komentarze : 0 Autor : EUROCOMMERCE Data : 31 paź 2018

Pierwsze kroki na rynku: MLM

Firma 4Swiss działa na rynku od 2014 roku. Rok 2016 roku to premiera własnej marki wyciskarek wolnoobrotowych. Początkowo sprzedaż odbywała się kanałem multi level marketing (MLM). Przedstawiciele handlowi zrzeszeni w sieci sprzedażowej prezentowali sprzęt podczas bezpośrednich spotkań. Wzrost udziału w rynku był jednak powolny i nie spełniał strategicznych założeń rozwoju brandu, dlatego w październiku 2017 zmieniono strategię sprzedaży.

Start sprzedaży e-commerce – zmiana od pierwszych dni

Strategicznym kanałem sprzedaży stał się kanał online. Decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę. Już w pierwszym miesiącu sprzedaż wzrosła sześciokrotnie w porównaniu do poprzedzających okresów, kiedy stawialiśmy przede wszystkim na handlowców. Równo rok od premiery sprzętów online, przychody ze sprzedaży e-commerce wzrosły 5-krotnie w skali miesięcznej, porównując do pierwszego miesiąca sprzedaży w tym kanale.

Dzięki systematycznemu wzrostowi w 2018 roku do oferty 4Swiss, która bazowała na wyciskarkach wolnoobrotowych, dołączono nowe produkty: ekspresy automatyczne w dwóch wersjach oraz nowy model wyciskarek wolnoobrotowych, a pod koniec roku asortyment marki 4Swiss powiększy się o soniczne szczoteczki do zębów. Na rok 2019 również zaplanowano kilka nowych produktów. Stabilny wzrost sprzedaży pozwala na rozbudowanie oferty o nowe, atrakcyjne produkty.

Fulfillment w kanale e-commerce pomaga w rozwoju

Szybki rozwój sprzedaży pozwala na dywersyfikację produktów i zdobywanie coraz większego udziału w rynku wysokiej klasy urządzeń AGD. Z perspektywy czasu widać, że decyzją kluczową było przeniesienie sprzedaży z kanału MLM do kanału e-commerce.

Opcja fulfillment e-commerce to dla nas przede wszystkim niesamowita wygoda i oszczędność czasu. Nie musimy się martwić o umowy z firmami kurierskimi, zakup kartonów, zatrudnianie ludzi do obsługi wysyłek., o dokumentację itp. Wysyłka zamówienia dla Klienta to dla nas jedno kliknięcie. Resztą zajmuje się EUROCOMMERCE – czy może być lepiej?„ – ponad roczną współpracę podsumowuje Pani Eliza Pawełczyk, Product Manager w 4SWISS.

Od początku logistykę zlecono na zewnątrz firmy 4SWISS. EUROCOMMERCE obsługuje cały proces logistyczny świadcząc usługę fulfillment e-commerce. Centrum logistyczne z Zielonej Góry realizuje kompleksowo obsługę rynku krajowego, jak i zagranicznych zamówień. Dzięki integracji z systemem magazynowym na bieżąco widać stany magazynowe, zlecone przesyłki, przesyłki w dostarczeniu itp. Przepływ informacji systemowych uzupełniony jest w razie potrzeby bezpośrednim kontaktem z działem obsługi klienta. Podsumowując: fulfillment e-commerce w bardzo skutecznym wydaniu.

(dane dot. sprzedaży: 4SWISS)

Pierwsze kroki na rynku: MLM Firma 4Swiss działa na rynku od 2014 roku. Rok 2016 roku to premiera własnej marki wyciskarek wolnoobrotowych. Początkowo sprzedaż

Czytaj dalej...
Fulfillment e-commerce - lekarstwo na problemy ze znalezieniem pracowników obsługi magazynowej? LUCID, VERPACK G – jeśli Twój e-commerce dostarcza do Niemiec – musisz znać te pojęcia!

Copyright 2018 - EUROCOMMERCE - Wszelkie prawa zastrzeżone.