Case study: proces logistyczny Uber Eats » EUROCOMMERCE

Sign In

Forgot password?

Do not have an account?

Create a free account

Zadzwoń do nas: +48 68 451 16 06

Blog & News

CASE STUDY: Uber Eats – nowoczesne podejście do kuchennej klasyki - In: Ostatnio dodane

Black Friday zacznij planować już dzisiaj!

Kategoria : Ostatnio dodane Komentarze : 0 Autor : EUROCOMMERCE Data : 25 Kwi 2019

Specyfika niemieckiego rynku e-commerce Nieodłącznym elementem targów E-handlu są prezentacje ekspertów. Podczas E-commerce Berlin Expo, które ekipa EUROCOMMERCE odwiedziła w lutym, o zwyczajach niemieckich

Czytaj dalej...
Kategoria : Ostatnio dodane Komentarze : 0 Autor : EUROCOMMERCE Data : 19 Mar 2019

Uber Eats to kolejna usługa w portfolio firmy Uber, znanej z innowacyjnego wykorzystania ekonomii współdzielenia, które leżało u podstaw rozwoju sieci przewozu osób. Marka Uber Eats swoje działanie opiera się na zsynchronizowaniu w czasie 3 grup: klienta zamawiającego jedzenie, restaurację oraz dostawcę, który dowozi chwilę wcześniej przyrządzony posiłek pod wskazany adres. Proces logistyczny działa bardzo sprawnie, ponieważ dzięki mobilnym urządzeniom przepływ informacji jest płynny i przebiega niemal natychmiastowo.

Kuchenne rewolucje z tabletem w roli głównej

Gdzie w całym procesie miejsce dla EUROCOMMERCE? Znajduje się już na samym początku współpracy nowej restauracji z Uber Eats. Starter pack, który nowa restauracja otrzymuje od Uber Eats, wyjeżdża z centrum logistycznego w Zielonej Górze. Wcześniej specjaliści kompletują zestaw materiałów marketingowych w odpowiednim języku – na takich samych zasadach, jak kompletowaliby zamówienie w sklepie internetowym. Poza Polską EUROCOMMERCE wspiera rozwój działalności Uber Eats na terenie Czech i Rumunii. System kompletacji z wykorzystaniem kolektorów, oparty na miejscach adresowych, uniemożliwia pomyłkę produktu i sprawdza się w takiej sytuacji doskonale.

Dedykowana obsługa: konfiguracja niezbędnego oprogramowania

W starter pack’u poza materiałami ułatwiającymi promocję, restauracja otrzymuje także tablet. Każdy tablet, który ma trafić do restauracji współpracującej z Uber Eats, przechodzi wcześniej szczegółową kontrolę dokonywaną przez pracowników EUROCOMMERCE, którzy optymalizują go również pod kątem specyfiki rozpoczynanej współpracy. Indywidualne podejście do potrzeb klienta jest bowiem zakodowane w biznesowym DNA EUROCOMMERCE.

Dzięki przekazywaniu zamówień drogą mobilnego internetu restauracja można zapomnieć o papierowych zamówieniach spływających do kuchni. A Uber Eats może rozwijać się na kolejnych rynkach, bez konieczności poszukiwania kolejnych operatorów logistycznych. EUROCOMMERCE obsługuje dostawy do Unii Europejskiej, dzięki czemu starter pack’i wychodząc od jednego operatora prezentują zawsze tę samą dbałość o szczegóły, a unifikacja pozwala na utrzymanie wysokiego poziomu jakości kojarzonego z firmą Uber.

Sprawdź ofertę obsługi logistycznej e-commerce

 

proces logistyczny Uber Eats oparty o komunikację przez urządzenia mobilne
fot. Uber Eats

Autor: EUROCOMMERCE

Masz pytanie dotyczące logistyki e-commerce? Wyślij wiadomość na adres e-mail! kontakt@eurocommerce.pl

Uber Eats to kolejna usługa w portfolio firmy Uber, znanej z innowacyjnego wykorzystania ekonomii współdzielenia, które leżało u podstaw rozwoju sieci przewozu osób. Marka

Czytaj dalej...
Abmahnung, czyli kosztowne upomnienie dla Twojego e-commerce Odzieżowy e-commerce - jak zorganizować logistykę?

Copyright 2018 - Eurocommerce - Wszelkie prawa zastrzeżone.