Dostawca na miarę potrzeb - bądź gotowy na wzrost

Sign In

Forgot password?

Do not have an account?

Create a free account

Zadzwoń do nas: +48 68 415 11 18

Blog & News

Dostawca na miarę potrzeb – bądź gotowy na wzrost liczby zamówień - In: blog

Jak przygotować logistykę e-commerce na święta i noworoczne wyprzedaże?

Jak przygotować logistykę e-commerce na święta i noworoczne wyprzedaże?

Kategoria : Aktualności, blog, ostatnio dodane Komentarze : 0 Autor : Eurocommerce Data : 20 gru 2024

Święta Bożego Narodzenia i noworoczne wyprzedaże to czas radości, zakupowego szaleństwa i… ogromnych wyzwań dla e-commerce. Klienci klikają „Dodaj do koszyka” w rekordowym tempie,

Czytaj dalej...
Kategoria : blog Komentarze : 0 Autor : MMF Data : 03 paź 2019

Cześć druga – dostawca na miarę potrzeb, czyli  czy Twój dostawca sprosta wyzwaniom przyszłości?

Dostawcy na miarę rosnących potrzeb

Jeśli początkowo działasz w małej skali, nie bierzesz pewnie pod uwagę wielu zagrożeń mogących się ujawnić w późniejszym okresie.

Wydaje Ci się, że co złego właściwie może się wydarzyć i pójść nie tak podczas składania zamówień, jeśli dostawca jest rzetelny i terminowy? Póki wielkość sprzedaży jest na stałym poziomie ryzyko komplikacji jest małe. Jednak znaczny wzrost sprzedaży pokaże, czy dostawca, z którym pracujesz będzie w stanie zaspokoić rosnące oczekiwania. Sprawdź to, zanim nieoczekiwane problemy utrudnią Ci realizację zamówień.

Dla ułatwienia załączamy checklistę, która pomoże w ocenie możliwości dostawcy.Część poruszanych kwestii pewnie dziś nie ma znaczenia, jeśli dopiero zaczynasz tworzyć swój e-commerce. Jednak planujesz procesy przyszłościowo, więc warto, byś miał je na uwadze. Do tej listy koniecznie dodaj własne pytania dotyczące technologii w przypadku produktów specjalistycznych. Uzupełnij ją o wszystkie kwestie istotne dla Twojej logistyki,których tu zabrakło.

Dostawca – pytania ułatwiające ocenę możliwości

1. Czy dostawca będzie w stanie dostarczyć odpowiednią ilość towaru przy gwałtownym wzroście sprzedaży?
2. Czy proces składania i realizacji zamówienia jest szybki i przejrzysty?
3. Jaki jest czas oczekiwania na potwierdzenie i realizację zamówienia oraz dostawy?
4. Czy występują rozbieżności w zamówieniach, a jeśli tak jak są wyjaśniane i korygowane?
5. Jakie są możliwości rabatów przy zwiększeniu obrotów?
6. Czy ten sam towar możemy kupić u innego dostawcy?
7. Czy masz możliwość zwrotu niesprzedanego towaru?

 

 

Cześć druga – dostawca na miarę potrzeb, czyli  czy Twój dostawca sprosta wyzwaniom przyszłości? Dostawcy na miarę rosnących potrzeb Jeśli początkowo działasz w małej

Czytaj dalej...
Planowanie logistyki magazynowej w e-sklepie - bądź gotowy na wzrost liczby zamówień BDO dla e-commerce - Baza Danych o Odpadach

Copyright 2018 - EUROCOMMERCE - Wszelkie prawa zastrzeżone.

Click to access the login or register cheese