Dostawa przesyłek zagranicznych w czasie pandemii

Sign In

Forgot password?

Do not have an account?

Create a free account

Zadzwoń do nas: +48 68 415 11 18

Blog & News

Dostawa przesyłek zagranicznych w czasie pandemii - In: blog

Lekcje z branży fulfillmentu. Kluczowe wnioski i przyszłe kierunki rozwoju

Kategoria : blog, ostatnio dodane Komentarze : 0 Autor : KMMF Data : 22 kwi 2024

Branża fulfillmentu stoi na progu znaczących zmian, kształtowanych przez oczekiwania konsumentów, dynamiczny rozwój technologii oraz ciągłe przekształcenia w globalnym handlu elektronicznym. Nie każda firma

Czytaj dalej...
Kategoria : blog Komentarze : 0 Autor : EUROCOMMERCE Data : 24 mar 2021

Dostawa przesyłek zagranicznych w czasie pandemii

Problemy związane z pandemią i konieczność wprowadzenia dodatkowych środków bezpieczeństwa w krajach europejskich mogą niepokoić właścicieli sklepów internetowych jak i ich klientów. Sprawa, która może niepokoić osoby wysyłające paczki to wydłużenie terminu dostarczenia przesyłki. Pandemia wszak wprowadziła wiele zmian w funkcjonowaniu firm kurierskich. W ramach zwiększenia bezpieczeństwa obowiązują teraz inne zasady niż przed pandemią, a jest to:

  • część przewoźników stosuje taką opcję dostarczania paczek bez konieczności składania podpisu przy nadaniu i przy odbiorze – wystarczy np. podać wysłany SMS-em lub mailem kod (PIN) odbioru,
  • przestrzeganie zarówno w oddziałach firm kurierskich i przez samych kurierów rygoru sanitarnego.

Z naszego punktu widzenia jak również sporego już doświadczenia w pracy w czasie pandemii wynika, że wysyłki poza granice Polski nie przysparzają problemów zarówno nadającym jak i odbierającym. Ludzie szybko przywykli do zmian a wprowadzone procedury nie wydłużyły znacząco terminów dostarczania paczek. Można powiedzieć, że branża działa prawie tak samo jak przed pandemią.
Zakupy internetowe w obecnych czasach stały się dla wielu ludzi opcją, nie tylko wygodniejszą, ale również bezpieczniejszą. Branża rozkwita i przesyłek jest o wiele więcej w porównaniu do analogicznego okresu z zeszłego roku. Klienci oczekują sprawnej realizacji swoich zamówień. Firmy kurierskie muszą więc podołać temu wyzwaniu i w większości przypadków bardzo dobrze sobie z tym radzą.

Dostawa paczek zagranicznych w EUROCOMMERCE

W naszym przypadku mowa jest jednak nie tylko o sklepach internetowych, ale również o firmach, które za pośrednictwem EUROCOMMERCE wysyłają paczki za granicę. Obsługa działa cały czas na takich samych zasadach a klienci nie musza się martwić o czas dostaw. Oczywiście są w każdym kraju są inne ograniczenia w działalności różnych branż, ale nasz zespół reaguje na nie na bieżąco i uaktualnia warunki panujące w krajach europejskich.

Dyrektor zarządzający EUROCOMMERCE, Jakub Zauściński potwierdza, że branża kurierska i firmy związane z organizacją logistyki i magazynowaniem mimo pandemii radzą sobie bardzo dobrze.

- Rok 2020 był jednym z najcięższych okresów dla działalności ogromnej liczby firm na całym świecie. Handel wieloma towarami był wstrzymywany niemal do zera, a takie precedensy nie mogły pozostać bez reakcji przedsiębiorców. Dodatkowym utrudnieniem są blokady w ruchu transgranicznym, dla wielu osób oznacza to zmianę dotychczasowego trybu życia.

Sprzedaż internetowa w całej tej sytuacji jest dla sprzedawców nie tylko ciekawą alternatywą, ale w wielu przypadkach stała się niemal koniecznością. Należy pamiętać, że w handlu internetowym nie ma blokady granic, poza lokalnymi problemami głównie na początku trwania pandemii w Europie, obsługa dostaw do klientów jest świadczona bez zakłóceń. Warto korzystać z rynku wspólnotowego i być przygotowanym na klienta zza granicy. W EUROCOMMERCE zajmujemy się obsługą logistyczną takich podmiotów - od przesyłek kurierskich z dostawą międzynarodową next day, po pełen serwis ze składowaniem towarów i realizacją bieżących zleceń włącznie. Outsourcing logistyki pozwala uniknąć zwiększenia zatrudnienia oraz kosztów inwestycji w magazyn, sprzęt i oprogramowanie.

Problemy związane z pandemią i konieczność wprowadzenia dodatkowych środków bezpieczeństwa w krajach europejskich mogą niepokoić właścicieli sklepów internetowych jak i ich klientów.

Czytaj dalej...
Sprzedaż online - jak zacząć? Sprzedaż online – jak robić to dobrze?

Copyright 2018 - EUROCOMMERCE - Wszelkie prawa zastrzeżone.