Rozwój e-commerce obserwujemy od lat, wspierając rozwój polskich sprzedawców w skalowaniu ich biznesów. Dzięki temu wiemy, że skuteczna współpraca wymaga elastyczności. W EUROCOMMERCE działamy dwubiegunowo. Dywersyfikacja usług kurierskich pozwala sprostać najbardziej skomplikowanym dostawom i optymalizować koszty klientów.
Na czym polega ta dwubiegunowość? W naszej ofercie klienci znajdą standard kurierski obsługiwany na podstawie umów z operatorami, a także prowadzoną przez nas logistykę XXL. I właśnie logistyce XXL będzie poświęcony ten tekst.
Logistyka XXL – dlaczego warto sprzedawać do Niemiec, także duże gabaryty?
Warto przeanalizować szanse i zagrożenia wynikające z uruchomienia nowego kierunku sprzedaży. Czasy nie są łatwe i wiele firm szuka rozwiązań, które będą dla nich dodatkowym źródłem dochodów. Działając dzisiaj budujesz fundamenty przyszłych zysków i rozwoju Twojej firmy. Warto więc rozważyć nieoczywiste opcje.
Sprzedając przez Internet możesz dotrzeć do klientów na różnych rynkach, ale w przypadku towarów ponadgabarytowych najtrudniejszym elementem układanki jest logistyka.
Przesyłki ponadgabarytowe są odrzucane przez firmy kurierskie, które od dawna prowadzą określoną politykę, preferując małe przesyłki, które generują największą marżę i pozwalają na maksymalne wykorzystanie przestrzeni w transporcie. Duże przesyłki są limitowane. Jeśli mieszczą się w limitach to i tak często doliczane są do nich różne dopłaty. A transport dużych i ciężkich przesyłek w tym modelu powoduje, że docierają one do klienta często w stanie nie pozwalającym na ich wykorzystanie. Pojawiają się reklamacje, zwroty, wymiany a w skrajnych przypadkach też rezygnacja z zakupu.
Tu do gry wchodzi EUROCOMMERCE. Jeśli rozważasz rozpoczęcie sprzedaży za zachodnią granicą, ale problem z logistyką towarów XXL odbiera Ci motywację, zajmiemy się tym. Dostrzegliśmy niszę na tym polu. Po analizie sytuacji znaleźliśmy sposób, by ominąć bariery związane z dostawą produktów ponadgabarytowych.
Doświadczenia nasze i naszych klientów pokazują, że dobrze zaplanowany proces pozwala na sukces nawet w niełatwych warunkach. Dzięki EUROCOMMERCE XXL meble nadane z naszego centrum dystrybucyjnego docierają bez uszkodzeń do klientów indywidualnych w Niemczech. Z Polski do klienta końcowego, bez żadnego przeładunku.
Dywersyfikacja usług kurierskich. Jak my to robimy?
Pracujemy z własną flotą, a więc prawdopodobieństwo wszelkich uszkodzeń praktycznie spada do zera. Nasze procedury zakładają, że towar jedzie z magazynu wprost do odbiorcy – bez przeładunków, które generują większość uszkodzeń. Jeśli nie jest to konieczne, nie transportujemy mebli na paletach – dzięki takiemu rozwiązaniu ryzyko przesunięcia i uszkodzenia towaru jest minimalizowane. Czas dostawy jest zawsze uzgadniany telefonicznie przez obsługę komunikującą się w języku klienta.
Transport wyjeżdżający z Zielonej Góry dociera bezpośrednio do odbiorców w kolejnych lokalizacjach na teranie Niemiec. Trasę ustala spedytor, który kontaktuje się z adresatami. Spedytor potwierdza obecność odbiorców w czasie planowanej dostawy. Klienci wiedzą, o której godzinie pojawi się transport. Jeżeli termin mu nie odpowiada, może ustalić inną datę dostawy. W większości przypadków przesyłka dociera do odbiorcy w 48 godz. od nadania.
Szukasz partnera logistycznego, by dostarczać meble bezpośrednio do klientów?
Skontaktuj się z nami.