Obsługa zwrotów e-commerce » EUROCOMMERCE

Sign In

Forgot password?

Do not have an account?

Create a free account

Zadzwoń do nas: +48 885 500 342

Obsługa zwrotów e-commerce

Obsługa zwrotów e-commerce w centrum logistycznym

Skala zwrotów w niektórych sklepach internetowych sięga niemal 50%. Klienci coraz częściej kupują towar w kilku wariantach. Testują je, przymierzają lub sprawdzają dopasowanie do wnętrza, a następnie te produkty, które nie przeszły selekcji odsyłają do sprzedawcy.

Duża liczba odsyłanych zamówień powoduje, że obsługa zwróconych zamówień staje się istotnym elementem logistyki e-commerce.

 

obsluga zwrotow

Ze względu na stosunkowo łatwe wyodrębnienie jej z całego procesu logistycznego sklepu może być outsourcowana, nawet jeśli pozostałe czynności logistyczne realizowane są we własnym magazynie. Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.

 

 

Obsługa zwrotów w EUROCOMMERCE - sprawdź!

Obsługa zwrotów a outsourcing

E-commerce charakteryzuje się specyficznymi procesami, które nie są tak powszechne w stacjonarnej sprzedaży. Jednym z nich jest możliwość zwrotu zamówionego towaru. Sklep internetowy ma obowiązek przyjmować zwroty klientów w terminie określonym w regulaminie, który musi być zgodny z zapisami obowiązującego w danym kraju prawa. Często sposób obsługi zwrotów i cena takiej przesyłki są elementami weryfikowanymi przez klienta na etapie decyzji o zakupie.

EUROCOMMERCE obsługuje logistykę sklepów internetowych w modelu fulfillmentu. Obsługa zwrotów e-commerce to dodatkowa usługa. Klienci mogą z niej skorzystać niezależnie, nawet jeśli nie korzystają z usług w innych obszarach.

 

 

Copyright 2018 - EUROCOMMERCE - Wszelkie prawa zastrzeżone.