Obsługa zwrotów e-commerce » EUROCOMMERCE

Sign In

Forgot password?

Do not have an account?

Create a free account

Zadzwoń do nas: +48 68 451 16 06

Obsługa zwrotów e-commerce

Obsługa zwrotów sklepów internetowych

Obsługa zwrotów e-commerce w centrum logistycznym

Skala zwrotów w niektórych sklepach internetowych sięga niemal 50%. Klienci coraz częściej kupują towar w kilku wariantach. Testują je, przymierzają lub sprawdzają dopasowanie do wnętrza, a następnie te produkty, które nie przeszły selekcji odsyłają do sprzedawcy.

Duża liczba odsyłanych zamówień powoduje, że obsługa zwróconych zamówień staje się istotnym elementem logistyki e-commerce. Ze względu na stosunkowo łatwe wyodrębnienie jej z całego procesu logistycznego sklepu może być outsourcowana, nawet jeśli pozostałe czynności logistyczne realizowane są we własnym magazynie. Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.

 

 

 

obsługa zwrotów e-commerce

Obsługa zwrotów w EUROCOMMERCE – sprawdź! Wypełnij formularz – oddzwonimy.

Prosimy o zapoznanie się z Informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez EUROCOMMERCE. Wyrażenie zgody na przetwarzanie jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwi nam odpowiedź na Twoje zapytanie lub przesłanie cennika.

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych, tj. numeru telefonu i adresu e-mail, w celu odpowiedzi na przesłane zapytanie, udostępnienia cennika (w przypadku jego pobrania) oraz ewentualnego kontaktu w celu doprecyzowania cennika i oferty marki EUROCOMMERCE.


Obsługa zwrotów a outsourcing

E-commerce charakteryzuje się specyficznymi procesami, które nie są tak powszechne w stacjonarnej sprzedaży. Jednym z nich jest możliwość zwrotu zamówionego towaru. Sklep internetowy ma obowiązek przyjmować zwroty klientów w terminie określonym w regulaminie, który musi być zgodny z zapisami obowiązującego w danym kraju prawa. Często sposób obsługi zwrotów i cena takiej przesyłki są elementami weryfikowanymi przez klienta na etapie decyzji o zakupie.

EUROCOMMERCE obsługuje logistykę sklepów internetowych w modelu fulfillmentu. Obsługa zwrotów e-commerce to dodatkowa usługa. Klienci mogą z niej skorzystać niezależnie, nawet jeśli nie korzystają z usług w innych obszarach.

 

 

Copyright 2018 - Eurocommerce - Wszelkie prawa zastrzeżone.