
Rejestracja w systemie LUCID zgodnie z wytycznymi Verpack G
Sprzedajesz swoje towary do Niemiec? Wprowadzasz produkty na rynek Niemiec lub planujesz to robić? Twoje produkty trafiają do klientów końcowych, a opakowania do prywatnego kosza?
To oznacza, że od 1 stycznia 2019 roku podlegasz obowiązkowi rejestracji w systemie LUCID. Ma to związek z wejściem w życie ustawy VerpackG. Zgodnie z prawem musisz dokonać rejestracji i zadeklarować ilość i rodzaj opakowań, które wprowadzisz do niemieckiego systemu zarządzania odpadami. Naruszenie tego obowiązku może wiązać się z karami wysokości do 100 tys. Euro.
Chcesz porozmawiać? Zadzwoń! +48 785 610 237
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule o VerpackG na blogu logistycznym.

Potrzebujesz pomocy w rejestracji w systemie LUCID?
Rejestracja w systemie wymaga przygotowania merytorycznego oraz dobrej znajomości języka niemieckiego. Jeśli któreś z tych wymagań sprawia problemy, możesz liczyć na naszą pomoc.
Dział wsparcia sprzedaży na rynku niemieckim EUROCOMMERCE wspiera klientów w formalnościach związanych z wejściem na rynek niemiecki, także z rejestracją. Potrzebujesz pomocy? Wypełnij formularz!
Masz pytanie dotyczące rejestracji w systemie LUCID? Potrzebujesz pomocy z Verpack G?
Własne zaplecze magazynowe – czy to się opłaca?
10 maja 2016
Siedem sprawdzonych sposobów na optymalizację kosztów logistyki
8 maja 2017
Trzy trendy w Polskim e-commerce w 2017 roku, na które powinieneś zwrócić uwagę
6 lipca 2017
Rozpoczynasz sprzedaż internetową za granicą? Te obszary musisz dobrze zaplanować!
14 lipca 2017
Outsourcing usług logistycznych kiedy otwierasz się na nowy rynek
31 lipca 2017
5 korzyści z outsourcingu logistyki e-commerce
21 grudnia 2017
Przyjęcie towaru na podstawie awizacji – czyli tak naprawdę co?
18 stycznia 2018
Konwersja lubi prostotę
14 lutego 2018
Logistyka e-sklepów branży odzieżowej, czyli magia czerwonej sukienki...
6 kwietnia 2018
RODO a logistyka
25 czerwca 2018
Koszty zmienne zamiast kosztów stałych w e-commerce – niemożliwe?
26 lipca 2018