Logistyka e-sklepów branży odzieżowej to coraz większe wyzwanie

Sign In

Forgot password?

Do not have an account?

Create a free account

Zadzwoń do nas: +48 68 451 16 06

Blog & News

Logistyka e-sklepów branży odzieżowej, czyli magia czerwonej sukienki… - In: blog

LUCID, VERPACK G – jeśli Twój e-commerce dostarcza do Niemiec – musisz znać te pojęcia!

Kategoria : blog, Ostatnio dodane Komentarze : 0 Autor : Marta Data : 27 Lis 2018

Odpady na celowniku – tak można podsumować zmiany legislacyjne w Europie. W 2018 roku polskie BDO stało się faktem i przedsiębiorcy zostali zobowiązani do

Czytaj dalej...
Kategoria : blog Komentarze : 0 Autor : Marta Data : 06 Kwi 2018

Emocje rządzą zakupami odzieży

Odzież już od wielu lat przestała być dobrem podstawowym, kupowanym jedynie ze względów praktycznych. O wyborze danej części garderoby coraz rzadziej decydują jej cechy użytkowe, a częściej emocje, które ze sobą nie są nasze wyobrażenia o sobie siebie w danym fasonie, w konkretnej sytuacji.

Do cech użytkowych dodajemy siłę naszych wyobrażeń o tym, jak dobrze będziemy się prezentować, jak nowa kreacja doda nam atrakcyjności, pewności siebie, a nawet zmieni postrzeganie nas przez inne osoby.

Fast fashion i impulsywne zakupy odzieży

Sieciowe sklepy odzieżowe dodatkowo wzmacniają naszą potrzebę kupowania, co miesiąc wprowadzają nowe kolekcje, kusząc obniżonymi cenami na wyprzedażach i wywierając presję pogoni za najnowszymi modowymi trendami.

W efekcie kupujemy impulsywnie, a towar chcemy mieć jak najszybciej. Magia czerwonej sukienki, która nie zostanie dostarczona przez tydzień, słabnie. Zwłaszcza, jeśli minęła już okazja, na którą była zaplanowana... albo kiedy przestanie być modna, ponieważ w nowych kolekcjach ten fason już "przebrzmiał".

Logistyka e-sklepów branży odzieżowej

Fast fashion w e-commerce wyznacza nowe trendy, do których logistyka e-sklepów branży odzieżowej musi się dostosować. Szybka dostawa, szybka obsługa zwrotów i zwrot pieniędzy budują zaufanie klientów do zakupów online. Dzięki nim znikają obawy o wybór złego rozmiaru albo fasonu, który mimo, że na zdjęciach z modelem czy modelką leżał idealnie, to już na docelowej sylwetce nie prezentuje się tak dobrze. To, jak sklepy internetowe z branży odzieżowej sprostają tym wyzwaniom będzie determinowało ich sukces na rynku, nie tylko polskim.

Sprzedaż do Niemiec, dostawa w jeden dzień? Czemu nie!

Atrakcyjnym rynkiem zbytu dla rodzimych sklepów odzieżowych jest także rynek zachodniego sąsiada, na którym realizować można znacznie wyższe marże. W czasach, kiedy handel przenosi się w dużej części do internetu, ograniczenia geograficzne przestają mieć znaczenie. Właściciel sklepu odzieżowego z Lublina może sprzedawać swoje produkty na niemieckich stronach internetowych, portalach aukcyjnych itp., a paczki do Niemiec dostarczać w 24h. Wystarczy odpowiednio wybrana obsługa logistyczna sklepu internetowego. Warto spróbować.

Emocje rządzą zakupami odzieży Odzież już od wielu lat przestała być dobrem podstawowym, kupowanym jedynie ze względów praktycznych. O wyborze danej części garderoby coraz

Czytaj dalej...
Konwersja lubi prostotę RODO a logistyka

Copyright 2018 - Eurocommerce - Wszelkie prawa zastrzeżone.