Rok 2022 to w EUROCOMMERCE rok transformacji. Uruchomiliśmy w tym czasie nowe kanały dostawy, zmieniliśmy sposób działania naszego magazynu, uruchomiliśmy dedykowane sekcje obsługujące produkty o specyfice odbiegającej od standardowego charakteru e-commerce.
Dzięki tym zmianom możemy podejmować wyzwania rozwiązujące problemy sklepów internetowych w sposób jeszcze bardziej dopasowany do potrzeb klienta. Jak wszystkie zmiany, te również początkowo wzbudziły niepewność, ale wyniki zamykające rok nie pozostawiają złudzeń – było warto.
O jakich wynikach mowa?
Nasze działanie weryfikuje ilość zamówień klientów, które dostarczamy. Porównując rok do roku, w 2022 r. zauważyliśmy:
- 2022 kw IV do 2021 kw IV - wzrost o 77% ilości wysłanych przesyłek,
- 2022 kw IV do 2022 kw III - wzrost o 32% ilości wysłanych przesyłek.
O czym to świadczy? W ostatnim kwartale, kluczowym w branży e-commerce znacząco zwiększyliśmy poziom wysłanych zamówień, porównując z analogicznym okresem poprzedniego roku. Nadążamy za rozwojem e-commerce i jesteśmy solidnym partnerem sklepów, które chcą się rozwijać.
Skok w IV kwartale w porównaniu z III kwartałem to naturalny efekt piku zamówień w okresie świątecznym. W całej branży jest to zawsze najgorętszy czas, kiedy weryfikowana jest jakość obsługi m. in. w centrach logistycznych. Czy przeszliśmy ten test? Za odpowiedź niech posłuży nam wiadomość, jaką nasze Biuro Obsługi Klienta otrzymało w ostatnich dniach. Dziękujemy za zgodę na publikację!