Ostatni kwartał zakończony wzrostem o 77% rok do roku » EUROCOMMERCE

Sign In

Forgot password?

Do not have an account?

Create a free account

Zadzwoń do nas: +48 68 415 11 18

Blog & News

Ostatni kwartał zakończony wzrostem o 77% rok do roku - In: blog, ostatnio dodane

Wysyłki do Niemiec w 24 godziny – jak szybko i efektywnie obsługiwać klientów za granicą?

Wysyłki do Niemiec w 24 godziny – jak szybko i efektywnie obsługiwać klientów za granicą?

Kategoria : Aktualności, blog, ostatnio dodane Komentarze : 0 Autor : Eurocommerce Data : 07 lis 2024

Rozwój e-commerce sprawia, że coraz więcej polskich sklepów internetowych spogląda na rynki zagraniczne, a szczególnie na naszych zachodnich sąsiadów. Niemiecki rynek to ogromny potencjał

Czytaj dalej...
Kategoria : blog, ostatnio dodane Komentarze : 0 Autor : MMF Data : 01 lut 2023

Rok 2022 to w EUROCOMMERCE rok transformacji. Uruchomiliśmy w tym czasie nowe kanały dostawy, zmieniliśmy sposób działania naszego magazynu, uruchomiliśmy dedykowane sekcje obsługujące produkty o specyfice odbiegającej od standardowego charakteru e-commerce.

Dzięki tym zmianom możemy podejmować wyzwania rozwiązujące problemy sklepów internetowych w sposób jeszcze bardziej dopasowany do potrzeb klienta. Jak wszystkie zmiany, te również początkowo wzbudziły niepewność, ale wyniki zamykające rok nie pozostawiają złudzeń – było warto.

O jakich wynikach mowa?

Nasze działanie weryfikuje ilość zamówień klientów, które dostarczamy. Porównując rok do roku, w 2022 r. zauważyliśmy:

  • 2022 kw IV do 2021 kw IV - wzrost o 77% ilości wysłanych przesyłek,
  • 2022 kw IV do 2022 kw III - wzrost o 32% ilości wysłanych przesyłek.

O czym to świadczy? W ostatnim kwartale, kluczowym w branży e-commerce znacząco zwiększyliśmy poziom wysłanych zamówień, porównując z analogicznym okresem poprzedniego roku. Nadążamy za rozwojem e-commerce i jesteśmy solidnym partnerem sklepów, które chcą się rozwijać.

Skok w IV kwartale w porównaniu z III kwartałem to naturalny efekt piku zamówień w okresie świątecznym. W całej branży jest to zawsze najgorętszy czas, kiedy weryfikowana jest jakość obsługi m. in. w centrach logistycznych. Czy przeszliśmy ten test? Za odpowiedź niech posłuży nam wiadomość, jaką nasze Biuro Obsługi Klienta otrzymało w ostatnich dniach. Dziękujemy za zgodę na publikację!

„… Muszę przyznać, że jesteśmy pod bardzo dużym wrażeniem poziomu obsługi przez EUROCOMMERCE w tym sezonie.

Współpracujemy z wieloma magazynami na terenie Europy i Państwa firma najlepiej ze wszystkich poradziła sobie w tak gorącym okresie roku.

Wielkie uznania dla  działu obsługi klienta -  Pani Marty oraz Ani, które wykazały się niesamowitymi umiejętnościami w zakresie współpracy B2B. Wszystkie kwestie były załatwiane od ręki, współpraca przebiegała bez jakikolwiek problemów. Jeden z najwyższych poziomów obsługi z jakim się spotkałem w moim 10 letnim doświadczeniu w branży e-commerce.”

CEO Polain Group S. L.

Rok 2022 to w EUROCOMMERCE rok transformacji. Uruchomiliśmy w tym czasie nowe kanały dostawy, zmieniliśmy sposób działania naszego magazynu, uruchomiliśmy dedykowane sekcje obsługujące produkty

Czytaj dalej...
Fulfillment: jakie realne korzyści biznesowe niesie? Wprowadzenie do fulfillment: kluczowe aspekty i rola w e-commerce

Copyright 2018 - EUROCOMMERCE - Wszelkie prawa zastrzeżone.

Click to access the login or register cheese