
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Rok 2022 to w EUROCOMMERCE rok transformacji. Uruchomiliśmy w tym czasie nowe kanały dostawy, zmieniliśmy sposób działania naszego magazynu, uruchomiliśmy dedykowane sekcje obsługujące produkty…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Fulfillment w Polsce funkcjonuje nie od dziś. Wiele lat doświadczenia w obsłudze logistycznej klientów pozwala nam zauważyć i zidentyfikować korzyści, które nie są oczywiste…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Po fazie testów EUROCOMMERCE uruchamia nowy kierunek 1 day delivery z magazynu w Zielonej Górze. Od teraz przesyłki naszych klientów mogą być dostarczane w…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Wakacje, wakacje… i po wakacjach. Z nową energią wchodzimy w kluczowy dla ecommerce okres, od razu konkretnie i na temat, czyli udział w wyjątkowym wydarzeniu:…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Wiele słyszy się o możliwości prowadzenia sklepu internetowego zza biurka, bardziej optymistyczne źródła wspominają o prowadzeniu go z kanapy. Jaki wpływ na to ma…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Webinarium dla branży meblowej „Eksportuj meble pod własną marką” W środę 22.06 wraz z agencją Gonito, która jest naszym partnerem, zorganizowaliśmy webinarium w całości…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Twój sklep internetowy działa w Polsce i wysyła towary do klientów w Niemczech? Musisz w takim razie zarejestrować się w systemie LUCID – o…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Skalowanie sprzedaży jest kluczowe w rozwijaniu bazy klientów. Zdobycie pierwszych klientów to dopiero początek, optymalizacja i skalowanie sprzedaży jest konieczne, żeby odnieść sukces na…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Określenie fulfillment pojawia się w języku branżowym coraz częściej. Co oznacza? Z czym jest mylone? Fulfillment vs. satisfaction Fulfillment to słowo obcego pochodzenia. W…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Rynek e-commerce od jakiegoś czasu dynamicznie się rozwija. Jeśli chcesz zdobyć silną pozycję w tym niełatwym sektorze, musisz włożyć sporo pracy w działania promocyjne.…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
EUROCOMMERCE od lat wspiera sklepy internetowe, chcące skalować sprzedaż, również na zagranicznych rynkach. W tym roku za cel postanowiliśmy sobie budowę takiej oferty, w…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Zielona Góra to doskonała lokalizacja dla fulfillmentu, który pomaga skalować sprzedaż na zagranicznych rynkach. Jednak dla klientów, którzy chcieliby spotkać się z nami bezpośrednio,…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Rozpoczynamy 3 sezon współpracy z Norbertem Krakowiakiem, utalentowanym zawodnikiem, który o wyniki walczy w Speedway Ekstralidze W tym roku pełnimy rolę Sponsora Gold. Współracę…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
EUROCOMMERCE zmienia się, by jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów. Jednym z zapowiadanych wcześniej działań jest zmiana systemu na nowoczesny PSIwms e-comBox. Rozwiązanie PSI…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
EUROCOMMERCE od zawsze wspiera swoich klientów w rozwoju i skalowaniu biznesu na zagranicznych rynkach. Jesteśmy przekonani, że każdy rozwój wymaga dopływu wartościowej wiedzy, dlatego…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Maciej Korlak to nowy Dyrektor Zarządzający centrum logistycznego EUROCOMMERCE. W branży logistycznej działa od ponad 10 lat, co przekłada się na niemal 9 milionów…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Dzięki Bonom na cyfryzację, firmy mają szansę zmienić swoje funkcjonowanie w warunkach epidemii. To narzędzie pozwala na przeniesienie procesów realizowanych offline do cyfrowego świata.…
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Jeśli chcesz założyć swój sklep internetowy, a nie prowadzisz sprzedaży stacjonarnej i nie wiesz, jaki wybrać asortyment, ten krótki tekst może pomóc Ci podjąć decyzję!
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Od 1 lipca weszła w życie ważna zmiana w rozliczeniach VAT, która obejmie między innymi sprzedawców internetowych i platformy handlowe. Co to oznacza dla branży e-commerce?
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Kompleksowe wsparcie i profesjonalna obsługa to aspekty prowadzenia e-sklepu, na które uwagę zwracać będą klienci, którzy już dokonali zakupu.
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Zwroty towaru to nieodłączny element działania sklepu internetowego. Klient kupujący przez internet ma prawo zrezygnować z zakupu.
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Temat integracji różnych systemów w e-commerce stał się ostatnio bardzo gorący w środowisku polskich sprzedawców internetowych.
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Przygotowując przesyłkę, którą chcemy wysłać za granicę musimy mieć świadomość, że firmy kurierskie nie wszystkie produkty mogą przewozić.
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Przeniesienie działalności do sieci jest coraz częstszą praktyką. Dzisiaj piszemy o tym, jak ważna jest obsługa zamówień, terminowe wysyłki, a także jakie obowiązki są z nimi związane.
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Problemy związane z pandemią i konieczność wprowadzenia dodatkowych środków bezpieczeństwa w krajach europejskich mogą niepokoić właścicieli sklepów internetowych jak i ich klientów.
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Rzeczywistość, w jakiej przyszło nam działać, nie jest łatwa dla wielu przedsiębiorców. Obecność w sieci to szansa na rozwój firm i podtrzymanie miejsc pracy w obecnych czasach.
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Od stycznia tego roku niektórzy przedsiębiorcy będą chronieni tak, jak wszyscy prywatni konsumenci. Zapewnia im to ochronę wynikającą m.in. z prawa do rękojmi.
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Od 1 stycznia 2020 roku ruszyła elektroniczna ewidencja sprawozdawczości odpadów. Cel: uszczelnienie systemu gospodarki odpadami w Polsce. Czy BDO dotyczy także e-commerce? Czytaj więcej
Od 1 stycznia 2020 roku ruszyła elektroniczna ewidencja sprawozdawczości odpadów. Cel: uszczelnienie systemu gospodarki odpadami w Polsce. Czy BDO dotyczy także e-commerce?
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Cześć druga – dostawca na miarę potrzeb, czyli czy Twój dostawca sprosta wyzwaniom przyszłości?
Cześć druga – dostawca na miarę potrzeb, czyli czy Twój dostawca sprosta wyzwaniom przyszłości?
Czytaj dalej...
Opakowanie, które buduje pozytywne doświadczenie. Sprzedajesz online? Musisz to wiedzieć
W branży e-commerce pierwsze fizyczne zetknięcie klienta z Twoją marką następuje w momencie odbioru przesyłki. To, jak zaprojektujesz opakowanie, może znacząco wpłynąć na jego…
Czytaj dalej...
Cześć pierwsza – prognozowany popyt i planowanie łańcucha dostaw do sklepu internetowego
Cześć pierwsza – prognozowany popyt i planowanie łańcucha dostaw do sklepu internetowego
Czytaj dalej...